HOW.

Graag sta ik je bij met Marketing| Concept| Branding vraagstukken.

Het opzetten en beheren van Branding projecten, het vergroten van je zichtbaarheid of het laten groeien van de doelgroep. Een kleine selectie van voorgaande projecten. Naast het opzetten en begeleiden van projecten heb ik in mijn rol als interim manager ervaring opgedaan op het gebied van teammanager. 

Klik hier voor recente opdrachten en opdrachtgevers.

 

Geen twee opdrachten zijn hetzelfde en er bestaat geen kant en klaar antwoord voor elk vraagstuk. Door dieper op de vraag in te gaan en het vraagstuk te belichten vanuit een ander perspectief, ontstaan er nieuwe ideeën over de organisatie die breder zijn dan het specifieke onderwerp van de opdracht. Dat is hét startpunt om aan de slag te gaan. Ik ben graag betrokken in de initiatiefase om deel te nemen aan het ontwikkel traject. 

 

Voor referentie cases of meer gedetailleerde informatie over afgeronde projecten dan wel opdrachten neem contact op.  In verband met vertrouwelijke bedrijfsinformatie zijn de stukken op deze site niet downloadable. 


INTERIM

  • Overbruggen van de (tijdelijke) afwezigheid van een werknemer.
  • Tijdelijk vergroten van de arbeidsproductiviteit door een toenemende vraag.
  • Ondersteunen bij tijdelijke projecten die parallel lopen aan de overige bedrijfsprocessen.
  • Uitvoeren van veranderingsprocessen.
  • Vergroten van de marketing & communicatie kennis binnen een organisatie.

 

PROJECT

Het voorbereiden, opzetten en begeleiden van projecten. Uitvoering in de vorm van Projectmanagement.

  • Ontwikkelen van een strategie op korte en lange termijn.
  • Maken van een planning en projectbegroting.
  • Optimaliseren van werkmethodieken.
  • Oplossen van organisatorische problemen.
  • Monitoren van eventuele risico’s en issues.
  • Rapporteren van de projectvoortgang aan het projectteam.

OPDRACHT

Concrete vraagstukken op marketing en communicatiegebied. Opdrachten welke in samenspraak in een kort traject kunnen worden ontwikkeld.

 

  • Marketing & Communicatie Plan.
  • Positionering strategie.
  • Missie & Visie ontwikkeling.
  • Identiteit & Waarden bepalen.
  • Merkwaardering.
  • Awareness campagne.
  • Onderzoek op doelgroep of markt.

ADVIES

Waar staat je nu en waar wil je naartoe.

Heb jij een idee en wil je dit verder ontwikkelen?  Of zoek je iemand om je idee te bespreken?

 

Laten we beginnen met een kop koffie en vanuit daar bepalen we samen welk traject passend is bij de vraag.